poniedziałek, 19 maja 2014

Fashion Week Poland 2nd Day

 

Fot. Maciej Giedrojć Juraha/ MGJ Studio


Fashion Philosophy Fashion Week Poland/Showroom Mapaya z Babette versus Catwalk 

Drugiego dnia polskiego tygodnia mody miałam na sobie sukienkę, którą kupiłam dawno temu w jakimś sklepie online z odzieżą vintage(autorką była początkująca projektantka), która niestety nie oznaczyła jej metką. Kreacja jest przezroczysta, więc pod spód założyłam bluzkę na ramiączkach z linii basic. Zakolanówki z koronkowym wykończeniem miały kolorystycznie współgrać ze wszystkimi elementami sukienki, podobnie buty w odcieniu nude. Zamiennie występuje torebka ze skóry krokodyla oraz duży portfel/wizytownik odwołujący się do stylistyki decoupage. Tiarę ze sztucznymi perłami wykonałam sama i przekonałam się, że robienie akcesoriów nie jest wcale takie trudne, wystarczą dobre chęci, a efekt może być naprawdę spektakularny.

Dress - no name
Over-the-Knee Socks - Calzedonia
Clutch - Oh Deer via http://ohdeer.pl/
Shirt - Reserved
Shoes - Centro
Tiara - DIY

3 komentarze: